کد خبر : ۲۲۲۷۰۱ تاریخ خبر: ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ساعت ۰۸:۳۰


تصویب اجرای طرح فیبر نوری به طول ۵۴ کیلومتر در بخش شهیون دزفول

بخشدار شهیون دزفول گفت: اجرای طرح فیبر نوری به طول ۵۴ کیلومتر در بخش شهیون به تصویب رسید

 تصویب اجرای طرح فیبر نوری به طول ۵۴ کیلومتر در بخش شهیون دزفول

به گزارش دز خبر، حسین رحیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است طرح فیبر نوری از محل پل چهارم به طول ۵۴ کیلومتر به سمت روستای پامنار در بخش شهیون اجرا شود که ۱۲ روستای بخش شهیون از این طریق، از خدمات فیبر نوری بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه منطقه زیباشهر دزفول نیز با اجرای این طرح از فیبر نوری بهره مند می‌شود، ادامه داد: حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این طرح در نظر گرفته شده است و طرح بعد از انتخاب پیمانکار توسط شرکت مخابرات اجرایی می‌شود.
بخشدار شهیون دزفول بیان کرد: ایجاد یک سایت و دکل مخابراتی نیز برای روستای پامنار تصویب شده که این سایت از اهمیت بالایی برای خدمت رسانی به اهالی و گردشگران برخوردار است.
وی افزود: در حال حاضر بخش شهیون مشکل ارتباطی و عدم پوشش و آنتن دهی در برخی از روستاها دارد که انتظار می‌رود با این طرح این مشکلات برطرف شوند.
به گزارش ایرنا ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پر توسعه ارتباطات مناطق روستایی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان و جمعی از مسوولان مخابرات روز گذشته(پنجشنبه) با حضور در بخش شهیون دزفول نحوه اجرای طرح فیبر نوری شهیون به طول ۵۴کیلومتر مربع و اجرای سایت جدید روستای گردشگری پامنار را بررسی کردند.

 

برچسب ها: شهیون فیبرنوری دزفول